Теми лекційних занять
№ з/п | Назва теми | Кіль кість годин |
1 | Вступ. Загальні відомості з історії розвитку анатомії та фізіології людини. Загальні поняття про анатомію та фізіологію людини. | 2 |
2 | Кістки черепа. З’єднання кісток черепа | 2 |
3 | Функціональна анатомія м’язів зубо-щелепної системи | 2 |
4 | Кровопостачання та лімфовідтік зубо-щелепної системи. Іннервація зубо-щелепної системи | 2 |
5 | Функціональна анатомія порожнини рота | 2 |
6 | Будова порожнини рота. Язик. Слинні залози. Слизова оболонка порожнини рота.Анатомічна будова зуба. Терміни прорізування зубів. | 2 |
7 | Анатомічна будова зубних рядів. Фактори стійкості зубних рядів. Оклюзійні криві. | 2 |
8 | Артикуляція та оклюзія. Прикус. Види прикусу | 2 |
9 | Фізіологія і біомеханіка зубо-щелепної системи. Біомеханіка та функції жувального апарату. Статичні та функціональні методи дослідження стану у зубо-щелепної системи. | 2 |
Усього | 18 |
Теми практичних занять
№ з/п | Назва теми | Кіль- кість годин |
1 | Вступ. Загальні відомості з історії розвитку анатомії та фізіології людини. Загальні поняття про анатомію та фізіологію людини. | 2 |
2 | Кістки черепа. З’єднання кісток черепа | 2 |
3 | Функціональна анатомія м’язів зубо-щелепної системи | 2 |
4 | Кровопостачання та лімфовідтік зубо-щелепної системи. Іннервація зубо-щелепної системи | 2 |
5 | Функціональна анатомія порожнини рота | 2 |
6 | Будова порожнини рота. Язик. Слинні залози. Слизова оболонка порожнини рота. | 2 |
7 | Анатомічна будова зуба. Терміни прорізування зубів | 1 |
8 | Анатомічна будова зубних рядів. Фактори стійкості зубних рядів. Оклюзійні криві. | 2 |
9 | Артикуляція та оклюзія. Прикус. Види прикусу | 2 |
10 | Фізіологія і біомеханіка зубо-щелепної системи. Статичні та функціональні методи дослідження стану у зубо-щелепної системи. | 2 |
11 | Біомеханіка та функції жувального апарату. | 2 |
12 | Статичні та функціональні методи дослідження стану у зубо-щелепної системи | 1 |
Усього | 23 |
Останні коментарі